Filosofie
Overdag zitten kinderen vaak bomvol energie en zijn vol van emoties, indrukken en enthousiasme. Ons motto is: Speel overdag als een klein monstertje en slaap ‘s nachts als een engeltje onder het duurzame beddengoed van Little Monster.
Merknaam
De naam Little Monster is bewust gekozen om onze sympathie en herkenning te uiten naar ouders. Alhoewel iedereen zielsveel van zijn/haar kinderen houdt, weten we ook dat kinderen enorm veel energie kunnen slurpen. Ze kunnen een bende kunnen maken van je net gepoetste huis en daarom kun je ze soms zelfs achter het behang plakken. Maar aan het einde van de dag maken ze ons zielsgelukkig en noemen we ze liefkozend kleine monsters. Vandaar 'Little Monster'!
De doelgroep
De doelgroep van Little Monster zijn kinderen van 4 tot 12 jaar die visueel zijn ingesteld en houden van grappige dieren en karakters. De ruim gekozen doelgroep is te verklaren doordat het visuele beeld al aantrekkelijk is voor een relatief jong kind, terwijl de woordgrapjes veel langer leuk blijven. Daarnaast richt Little Monster zich op de ouders die de voorkeur geven aan een unieke, eigenzinnige doch rustige kinderkamer. De woordgrapjes spreken de moderne ouder erg aan door een knipoog te bieden naar hen en ze te laten weten dat we begrijpen dat kinderen (hoeveel je ook van ze houdt) niet altijd engeltjes zijn.
Onze merkfilosofie
Onze missie is om elk kind te voorzien van een kwalitatief goede nachtrust onder een Little Monster-vriendje (of vriendinnetje). We streven ernaar om een vrolijke en hoogwaardige textielcollectie te creëren met een grappige tekstuele twist. Doordat elk karakter een eigen verhaal heeft krijgt het kind een band met zijn of haar Little Monster vriendje en hoeft niet meer bang te zijn in het donker.